duminică, 22 noiembrie 2009

La placinte inainte...

Da, a fost ziua placintelor. O plimbare prin piata iti poate da multe idei...
Am venit acasa cu o punga de dovleac ras, numai bun de facut placinta din el. Si pentru c-am facut prea multa coca, m-am gandit sa incropesc si-o placintica cu branza. Si uite asa, mai mult din gluma, am scos doua minuni din cuptor. Retetele sunt in stilu-mi caracteristic, combinatii din ce-am gasit pe net:

Ingrediente coca: (pentru o tava de cuptor sau pentru 2 tavi mai mici)
2 oua
100 g unt
bicarbonat stins cu otet, sare
150 ml apa
faina cat cuprinde (aprox 400-500g)
2 lg zahar

Compozitie dovleac:
Dovleacul ras se caleste cu 3-4 lg zahar pana se inmoaie. Apoi se pune la scurs.

Compozitie branza: (pentru o placinta mica)
350-400 g branza de vaci
1 ou
150 ml lapte
1-2 lg zahar

In compozitii se mai pot pune diverse arome: coaja de lamaie rasa, scortisoara, aroma vanilie, stafide etc.
Din pacate n-am putut gusta ce-a iesit, fiind la dieta, insa s-au batut turcii la gura fetelor!:)
Mai jos aveti si rezultatul!
Incercati ca nu e greu si e tare buuuun!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii aici