joi, 10 martie 2016

Testam si ne hidratam! #buzzsecom

De curand am intrat pentru prima oara intr-o campanie de testare produse, campanie desfasurata pe #BUZZStore.
In aceasta campanie organizata de www.buzzstore.ro si Secom Romania este adusa in prim plan gama de produse fito-dermatocosmetice pentru ingrijire si infrumusetare.

M-am prezentat la magazinul Secom din Bucuresti, unde un consultant mi-a prezentat gama de produse. Tinand cont de tipul meu de ten si de necesitatile sau micile probleme ale tenului meu, am ales urmatoarele produse: un roll-on cu acid salicylic pentru corectarea locala a imperfectiunilor specifice acneei, o crema anticelulitica (Cellu Solve Plus), la care am primit gratuit un ulei cu vitamina E si o lotiune pentru corp si maini, cu efect antiaging si antioxidant (Tropical Advantage body lotion), la care am primit cadou serul de kukui (Pure kukui oil).
Le-am facut si o poza de revista! :)

Kitul Buzz Life-flo, pe langa produsele alese, a mai continut urmatoarele:

- 10 cataloage de prezentare produse Life-flo
- 10 vouchere de 25 lei discount de oferit prietenilor
- 1 bol ceramic pentru prepararea mastilor cosmetice
- 1 ghid Buzz
- 1 card de fidelitate

Produsele mi-au captat atentia de la prima vedere prin continutul lor natural, cu extracte de fructe exotice si uleiuri presate la rece. Nu contin parabeni sau parfumuri artificiale.

Urmeaza testarea lor, dupa care voi reveni cu urmatoarele impresii.



2 comentarii:

  1. Sunt curioasa de uleiul cu vitamina E. Cum l-ai folosit si ai inceput deja sa observi efectele?

    RăspundețiȘtergere
  2. Uleiul cu vit E de obicei se combina cu alte ingrediente pentru masti sau creme. Eu l-am folosit ca atare, pe fata, gat si decolteu. Inca nu pot spune ca am observat schimbari la nivelul pielii, in afara de hidratare.

    RăspundețiȘtergere

Comentarii aici