marți, 4 mai 2010

Fie soare, fie vant, viroza rezista!

Din pacate, suntem buni sa facem o reclama pentru viroze si nu impotriva lor. La mine de 3 saptamani si la fete de 2 saptamani viroza rezista si persista!:((
Nu mi s-a mai intamplat de cand ma stiu sa fiu racita atata timp, iar partea cea mai proasta este ca nu da nici un semn sa treaca.
Prima saptamana am dus-o toate pe picioare, ca orice raceala, cu muci la greu, nas infundat mai ales seara la culcare, tuse si dureri in gat. Tratament normal, cu sirop de tuse, picaturi in nas.
Dupa prima saptamana, in loc sa ne facem mai bine, ne era mai rau. Cum fetele incepusera si cu febra de cateva zile, am decis sa le vada un doctor. Cica puroi in gat, musai sa trecem pe antibiotic, plus o lista lunga de alte medicamente.
Dupa 2 zile de antibiotic, situatia era urmatoarea, febra aproape non-stop, 2 nopti cu febra 40, impachetari noaptea in prosoape ude, ciorapi cu otet, comprese pe frunte, tuse, muci, muci, muci, diaree (stomacul facut praf de la atatea medicamente), inapetenta si in cele din urma, branula in mana! Am trecut de la antibioticul pe gura la cel intravenos, 3 zile de 2 ori pe zi drumuri la spital cu fetele la tratament! (si daca am precizat cuvantul spital, fac o paranteza, sa aduc in vedere faptul ca desi am ales sa mergem sa platim ca sa fim tratati civilizat, sa nu stam la cozi, sa nu ne facem si mai rau, am ramas doar cu foooarte multi bani dati si atat. Tratamentul il faceam la 9 seara si dimineata, iar in jur de ora 11 plecam de acolo. Asteaptam 2 ore ca sa intram fix 10 minute cat sa le administreze 5 ml de ser in branula. Ca sa nu mai zic ca la distribuitor e branula 3 lei si eu o platesc in spital 36 lei!!! Dupa ce ca esti bolnav, ingrijorat, trebuie sa si astepti de-ti vine rau, si sa mai si dai carca de bani, asta faci daca ajungi cu o problema la doctor)
Situatia descrisa mai sus, a fost in cazul fetelor. In paralel, desi tot pe antibiotic de cateva zile, si eu eram din ce in ce mai rau, cu dureri de cap, gat, burta, nas infundat, ameteli, am chemat salvarea in cele din urma. Plamanul drept ceva mai incarcat, dar e doar o viroza care se manifesta diferit de la persoana la persoana si poate dura mai mult decat de obicei.
Revenind la fete, dupa 3 zile, le-am scos branula si am trecut din nou pe alt antibiotic pe gura. Sigurul lucru bun este ca nu mai fac febra, dar tusesc in continuare ca la inceput.
Si colac peste pupaza le ies si cate 2 canini.
Am obosit de atata boala, de atata stat in casa si de atatea medicamente.
Revin cand am vesti mai bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii aici