sâmbătă, 18 iulie 2009

Despre noi

Credeati ca pe frontul nostru nu s-a mai intamplat nimic? Hehe..multe se intampla cand ai 2 copii gen "argint viu" misunand prin casa!
Am fost si noi o saptamana la Olanesti. Toate bune si frumoase, aer curat, zbenguiala, prieteni noi, asta pana in utima noapte cand din nefericire am facut o vizita cu Bianca la spitalul din Valcea, pe la 4 dimineata. In fine, am ajuns si acasa procopsite c-o raceala de toata frumusetea, cu antibiotic, cu muci, cu indispozitie, maraiala, febra, insomnie si tot tacamul. A trecut o saptamana de atunci si inca nu ne-a trecut! Am mai facut intre timp o vizita la pediatru, am mai schimbat un rand de medicamente si asteptam cu interes sa iasa din nou soarele si pe strada noastra! (paradoxal nu? cu 30 de grade in casa si 40 afara!) Dar pe langa toate noptile nedormite, pe langa oboseala si stresul acumulat, nu ne-am pierdut speranta si ne gandim cu nerabdare la urmatoarea vacanta la munte! Sa fie Bran, am zis! Mi-au facut pofta unele dintre voi!;)

3 comentarii:

Comentarii aici