marți, 16 iunie 2009

Lipaiala

Le-am lasat pentru prima data sa mearga desculte prin casa si, ca sa vezi, bucurie mare! De cand le-am scos ciorapeii alearga amandoua prin toata casa, razand cu gura pana la urechi, lipaind pe gresie si parchet. Cand obosesc, se opresc si se uita la picioruse, dand bucuroase din degetele. Au uitat si de jucarii...acum alearga cu sosetele in mana!:)) Ce-mi plac descoperirile astea si bucuriile lucrurilor noi si simple, de care doar copiii stiu sa se bucure cel mai bine!

3 comentarii:

  1. Poza cu labutele imi aduce aminte de poza de pe blogul meu, cea cu labute de bebei in iarba.

    RăspundețiȘtergere
  2. super!

    si eu il las pe Vladut descult in casa....defapt nu ii pun niciodata sosete, mai ales ca e atat de cald.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce rau imi pare ca nu reusesc sa fiu consecventa si sa intru pe blogurile celor care s-au legat la al meu, mai des. pierd o multime de lucruri si frumoase si de suflet. dar, poate ca nu e niciodata prea tirziu, cum zice vorba din batrini.
    cum reusesti sa le faci pe toate?
    e intrebarea pe care o pun din cind in cind cite unui blogger.
    oricum, felicitari pentru tot, atit din viata reala cit si din cea virtuala!

    RăspundețiȘtergere

Comentarii aici