luni, 6 aprilie 2009

Weekend cu soare!

Se pare ca weekendul care tocmai a trecut a fost un cadou din partea primaverii si o binecuvantare pentru toti aceia care asteptau zilele insorite, cu iesirile la iarba verde si cu forfota parcurilor.
Nici noi n-am stat in casa si ne-am bucurat de mangaierea razelor de soare si de mireasma imbatatoarea a florilor din jurul nostru. Ne-am bronzat putin pe nasuc si obrajori, am mers cat ne-au tinut piciorusele si ne-am incarcat bateriile pentru urmatoarea saptamana!:)
O primavara minunata va dorim!





6 comentarii:

  1. vorba andreei, ca e plin de flori pe toate blogurile :))))

    adevarul e ca nu poti rezista!

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi si pacat sa ne abtinem! sunt superbe florile de primavara!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos. de cand va citesc ma tot gandesc oare cum este sa ai totul la puterea 2.foarte frumoase printese aveti doamna!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabriela, pana acum ma dadeam mare si spuneam ca e tare usor si simplu de crescut 2 copii de aceeasi varsta, dar sincer, de cand au inceput sa misune prin casa, situatia s-a cam schimbat! S-au intetit si durerile de lombo-sciatica...:)) Cu rabdare, autocontrol, bunavointa si mai ales, dragoste, facem fata cu brio, caci n-avem incotro, sanatosi sa fim!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna pentru ca nu ati mai postat nimic, va anunt aici ca ati fost premiata:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. ai grija de comorile tale,sunt mai finutze ca orce floare

    RăspundețiȘtergere

Comentarii aici