miercuri, 11 februarie 2009


Prima fotografie a bebelusului, nasterea mea, primii mei vizitatori, prima zi acasa, prima baita, arborele genealogic, prima mea plimbare, date importante despre bebelus, primul Craciun, botezul, prima aniversare, inaltimea si greutatea mea in fiecare luna, gusturile mele, ce multe lucruri stiu sa fac...si multe altele!

Ca sa nu uit toate aceste momente fericite, de cand s-au nascut fetitele am inceput sa le notez intr-un caiet, asta pana cand am primit o carte minunata "Bebelusul nostru"! (de fapt doua, pentru fiecare bebe cate una!)

De fiecare data cand vei deschide aceasta carte frumos colorata, plina cu pozele bebelusului, sigur iti vei aminti de primii dintisori, de prima oara cand a spus "mama"!

Trebuie s-o aveti! Peste ani va fi nepretuita!

Daca vreti sa luati un cadou unei proaspete mamici sau pentru botezul unui bebe, aceasta carte cu siguranta este cadoul potrivit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii aici